Pretplata

Uz godišnje pakete ostvarujete uštedu - 2 meseca besplatno - u odnosu na mesečnu pretplatu u istom periodu.
Svi paketi sadrže i:
SSL bezbednost
Besplatna email podrška
1 mesec besplatni probni period

Kome je Servis namenjen?

Servis je namenjen preduzetnicima (paušalcima i knjigašima), malim i srednjim firmama i preduzećima, u Srbiji. U pripremi je rešenje za korisnike iz inostranstva.

Kako funkcioniše pretplata?

Usluga se plaća u vidu pretplate, na mesečnom ili godišnjem nivou. Uz godišnje pakete ostvarujete uštedu - 2 meseca besplatno - u odnosu na mesečnu pretplatu u istom periodu.

Šta podrazumeva besplatni probni period?

Prvih mesec dana Servis možete da koristite besplatno bez ograničenja.

Na koji način je moguće platiti pretplatu?

Pretplatu je moguće platiti uplatom na tekući račun.

Da li mogu da se prebacim sa jednog plana na drugi?

Da. Možete da se prebacite u bilo kom trenutku, a novi iznos Vam se naplaćuje u sledećem ciklusu naplate.

Potrošio/la sam sve račune iz tekućeg paketa. Kako da nastavim da izdajem račune?

Novom uplatom nekog od paketa. Izaberite neograničene pakete kako bi ste uštedeli novac i uvek imali raspoložive račune za izdavanje.

Da li mogu da prestanem, pa da kasnije ponovo nastavim da koristim Servis?

Da. Servis možete da otkažete u bilo kom trenutku, pa da nastavite kasnije, a Servis možete da koristite u onom periodu za koji je plaćena pretplata.

Šta se dešava sa mojim nalogom ako pretplata nije plaćena?

Svi Vaši podaci ostaju sačuvani dokle god ne odlučite da zatvorite nalog. Neke od opcija su dostupne čak i u periodu kada nije plaćena pretplata, kao na primer što je izvoz Vaših podataka koji možete obaviti uvek i u svakom trenutku.

Da li mogu da izvezem (sačuvam kod sebe) svoje podatke iz Servisa?

Da. Vi ste vlasnik svojih podataka. Sve svoje podatke možete da izvezete (sačuvate kod sebe) u bilo kom trenutku, čak i u periodu kada nije plaćena pretplata.

Kako mogu trajno da prestanem da koristim Servis?

Vaš nalog možete trajno zatvoriti u bilo kom trenutku, a Vaši podaci će u ovom slučaju biti obrisani sa Servisa.

Da li mogu ponovo da nastavim da koristim Servis ako sam prethodno bio zatvorio nalog?

Da. Možete da napravite novi nalog.

Da li nudite refund?

Ne. Sve transakcije su konačne.

Šta ako mi je potrebna pomoć ili imam pitanje?

Slobodno nam se obratite u bilo kom trenutku. Uz svaki nalog dolazi besplatna email podrška.