Servis je namenjen preduzetnicima (i paušalcima i knjigašima), malim i srednjim firmama i preduzećima.
Da li fizička lica mogu da koriste servis?
Trenutno, ne.
Da li korisnici javnih sredstava mogu da koriste servis?
Trenutno, ne.
Kako funkcioniše pretplata?
Usluga se plaća u vidu pretplate, na mesečnom ili godišnjem nivou. Uz godišnje pakete ostvarujete uštedu od 17% u istom periodu.
Šta podrazumeva besplatni probni period?
Prvih mesec dana Servis možete da koristite besplatno bez ograničenja.
Na koji način je moguće platiti pretplatu?
Pretplatu je moguće platiti uplatom na tekući račun.
Da li mogu da se prebacim sa jednog plana na drugi?
Da. Možete da se prebacite u bilo kom trenutku.
Potrošio/la sam sve račune iz tekućeg paketa. Kako da nastavim da izdajem račune?
Novom uplatom nekog od paketa. Izaberite neograničene pakete kako bi ste uštedeli novac i uvek imali raspoložive račune za izdavanje.
Da li mogu da prestanem, pa da kasnije ponovo nastavim da koristim Servis?
Da. Servis možete da prekinete da koristite u bilo kom trenutku, pa da nastavite kasnije u bilo kom trenutku, ali pristup svim funkcijama imate u onom periodu za koji je plaćena pretplata.
Šta se dešava sa mojim nalogom ako pretplata nije plaćena?
Svi Vaši podaci ostaju sačuvani dokle god ne odlučite da zatvorite nalog. Neke od opcija su dostupne čak i u periodu kada nije plaćena pretplata, kao na primer što je izvoz Vaših podataka koji možete obaviti uvek i u svakom trenutku.
Da li mogu da izvezem (sačuvam kod sebe) svoje podatke iz Servisa?
Da. Vi ste vlasnik Vaših podataka. Sve Vaše podatke možete da izvezete (sačuvate kod sebe) u bilo kom trenutku, čak i u periodu kada nije plaćena pretplata.
Kako mogu trajno da prestanem da koristim Servis?
Vaš nalog možete trajno zatvoriti u bilo kom trenutku, a Vaši podaci će u ovom slučaju biti obrisani sa Servisa.
Da li mogu ponovo da nastavim da koristim Servis ako sam prethodno bio trajno zatvorio nalog?
Da. Možete da napravite novi nalog. Vaši stari podaci neće biti preneti.
Da li nudite refund?
Ne. Sve transakcije su konačne.
Šta ako mi je potrebna pomoć ili imam pitanje?
Slobodno nam se obratite u bilo kom trenutku (putem emaila ili telefona). Besplatna tehnička podrška Vam stoji na raspolaganju.