Otvoren Nacionalni kontakt centar RFZO

Otvoren Nacionalni kontakt centar RFZO
Republički fond za zdravstveno osiguranje (RFZO) otvorio je danas Nacionalni kontakt centar, gde će osiguranici telefonskim pozivom moći da dobiju sve neophodne informacije o svojim pravima iz domena zdravstvenog osiguranja. Reč je o podacima o zdravstvenim karticama, listama čekanja, lečenju u inostranstvu i zdravstvenom i putnom osiguranju, koje građani mogu dobiti pozivom na brojeve telefona 0700 333 443, 011 735 0 900 i 011 2053 683.

Direktorka RFZO Sanja Radojević Škodrić objasnila je da će osiguranici sve informacije u vezi sa zdravstvenim osiguranjem ubuduće dobijati samo preko Nacionalnog kontakt centra, gde će im na raspolaganju biti 40 operatera, a odgovor će dobijati istog momenta.

Ukoliko se dogodi da operater nije u mogućnosti da odgovori na postavljeno pitanje, osiguranik će dobiti odgovor u roku od 24 časa mejlom ili telefonskim putem, rekla je Škodrić.

U proteklih mesec dana radila je info-linija za lečenje osiguranika u inostranstvu, koja je dnevno imala u proseku 80 poziva.

Direktor IT sektora RFZO Marko Jovanović istakao je da vreme trajanja poziva nije ograničeno jer su pitanja osiguranika kompleksna i mora im se dozvoliti da iznesu ceo slučaj.

Jovanović je objasnio da su operateri koji trenutno rade u kontakt centru podeljeni po sektorima jer RFZO pruža širok broj usluga.

Poziv na broj 0700 333 443 tarifira se po ceni lokalnog poziva fiksne telefonije, a to znači da ukoliko osiguranik zove iz Niša ili Užica tarifira mu se kao da zove svog komšiju.

Poziv na broj 011 735 0900 namenjen je pozivima iz mobilnih mreža i pozivima iz inostranstva i cene su kao kada ze zove putem mobilnog telefona.

Sve informacije za lečenje u inostranstvu mogu se dobiti na broj telefona 011 2053 683.