Republički fond za zdravstveno osiguranje (RFZO) otvorio je danas Nacionalni kontakt centar, gde će osiguranici telefonskim pozivom moći da dobiju sve neophodne informacije o svojim pravima iz domena zdravstvenog osiguranja.
Reč je o podacima o zdravstvenim karticama, listama čekanja, lečenju u inostranstvu i zdravstvenom i putnom osiguranju, koje građani mogu dobiti pozivom na brojeve telefona 0700 333 443, 011 735 0 900 i 011 2053 683.
Direktorka RFZO Sanja Radojević Škodrić objasnila je da će osiguranici sve informacije u vezi sa zdravstvenim osiguranjem ubuduće dobijati samo preko Nacionalnog kontakt centra, gde će im na raspolaganju biti 40 operatera, a odgovor će dobijati istog momenta.
Ukoliko se dogodi da operater nije u mogućnosti da odgovori na postavljeno pitanje, osiguranik će dobiti odgovor u roku od 24 časa mejlom ili telefonskim putem, rekla je Škodrić.
U proteklih mesec dana radila je info-linija za lečenje osiguranika u inostranstvu, koja je dnevno imala u proseku 80 poziva.
Direktor IT sektora RFZO Marko Jovanović istakao je da vreme trajanja poziva nije ograničeno jer su pitanja osiguranika kompleksna i mora im se dozvoliti da iznesu ceo slučaj.
Jovanović je objasnio da su operateri koji trenutno rade u kontakt centru podeljeni po sektorima jer RFZO pruža širok broj usluga.
Poziv na broj 0700 333 443 tarifira se po ceni lokalnog poziva fiksne telefonije, a to znači da ukoliko osiguranik zove iz Niša ili Užica tarifira mu se kao da zove svog komšiju.
Poziv na broj 011 735 0900 namenjen je pozivima iz mobilnih mreža i pozivima iz inostranstva i cene su kao kada ze zove putem mobilnog telefona.
Sve informacije za lečenje u inostranstvu mogu se dobiti na broj telefona 011 2053 683.